Fri fragt på ordrer over 599 kr | Levering 1-2 dage

HANDELSBETINGELSER

1. GENEREL INFORMATION

Disse handelsbetingelser finder anvendelse på private forbrugeres køb af varer på Bungalow’s (detail) webshop. Du skal godkende og acceptere disse handelsbetingelser for at handle på www.bungalow.dk. Godkendelsen sker ved afslutning og gennemførelse af din ordre. Personer under 18 år kan ikke handle på denne webshop, uden samtykke fra en værge.

Hvis du ønsker at handle som erhvervsdrivende kan du kontakte vores salgsafdeling på info@bungalow.dk.

Salg fra www.bungalow.dk sker af Bungalow ApS, Ravnsborggade 8B, 1., 2200 København, CVR.nr. 35386793, e-mail: shop@bungalow.dk, tlf. 26154065. Hvis du oplever problemer med din bestilling på www.bungalow.dk eller ved øvrig brug af hjemmesiden, kontakt venligst vores Kundeservice.

Priser & levering

Alle de anførte priser for varer, leveringsomkostninger og andre omkostninger er inklusive skatter, moms og afgifter.

Omkostninger vedrørende levering, fragt eller porto kan variere og lægges til for hver bestilling. Vi tager forbehold for eventuelle fejl i prissætning og lagerbeholdning.

Valuta

Ordrer til kunder bosat i Danmark afregnes i DKK og ordrer til kunder bosat i udlandet afregnes i EUR (udvalgte EU lande. Se ”Levering & Fragt”).

 

2. BESTILLING

Online-butikken er åben 24 timer i døgnet, men kan dog være lukket som følge af vedligeholdelse. En bestilling som er afgivet på en offentlig fri- eller helligdag, vil blive behandlet den følgende hverdag.

Vi leverer i Danmark og udvalgte lande i EU (se ”Levering & Fragt”)

Du skal besidde juridisk ret til brug af kreditkort eller anden betalingsmetode ved online køb på www.bungalow.dk og stå inde for, at de oplysninger, du opgiver os er korrekte og fyldestgørende.

Ved at afgive en bestilling på www.bungalow.dk, fremsætter du et tilbud om at købe varen, du har valgt, på de vilkår der fremgår af Handelsbetingelserne. Bungalow ApS kan frit vælge at afslå dit tilbud om køb af varen eller annullering af en ordre, f.eks. hvis dine betalingsoplysninger ikke er korrekte eller ikke kan verificeres, eller der opstår en utilsigtet fejl på www.bungalow.dk som f.eks. prisoplysningsfejl eller fejl i lagerbeholdning mm. Vi forbeholder os desuden ret til at afvise eller annullere en ordre såfremt, der er mistanke om svindel eller en ulovlig transaktion.

Vi kan kun acceptere tilbud / bestillinger fremsat på www.bungalow.dk. Vi behandler ikke tilbud / bestillinger fremsat på anden måde f.eks. i e-mails, breve eller fax.

Det er dit ansvar at indtaste korrekte kontaktoplysninger i forbindelse med bestillingen. Inden afgivelse af bestillingen har du mulighed for at ændre de oplysninger, som du har indtastet, herunder leverings- og betalingsoplysninger. Du har også mulighed for at ændre varerne eller fjerne varer fra din indkøbskurv. I det øjeblik du klikker på ”Godkend og betal”, aktualiserer du betaling og kvitteringen vises på din skærm, og du er bundet af dit fremsatte tilbud.

Efter gennemført bestilling, vil du modtage en automatisk bekræftelse på, at vi har modtaget din ordre. Dette er ikke en endelig bekræftelse af ordren. Når ordren er accepteret og behandlet, vil du modtage en endelig bekræftelse på dit køb samt information om forsendelse.

Efter indgåelsen af aftalen gælder reglerne om fortrydelsesret (se ”Fortrydelse”).

Købsaftaler på www.bungalow.dk indgås, ved køb i DKK, på Dansk og ved køb i EUR, på Engelsk.

 

3.BETALING

Vi accepterer følgende betalingsmidler: Dankort, Visa/Dankort, Visa Electron, Mastercard, American Express & MobilePay (kun I Danmark)

KONTROLCIFRE (CREDIT CARD VERIFIKATION NUMMER (CVV))

Betaler du med kreditkort, vil du blive bedt om at indtaste kortets kontrolcifre. Du finder de tre kontrolcifre på bagsiden af dit kreditkort, oftest i højre side af kreditkortets bagside. Kontrolcifrene er nødvendige for at betalingen kan gennemføres og for at opretholde et højt sikkerhedsniveau. Der kan også være andre tilsvarende sikkerhedsforanstaltninger  

Betalingsprocedure

Når din vare forlader vores varelager for at blive leveret, vil din betaling blive trukket på den valgte betalingstjeneste.  

 

4.LEVERING & FRAGT (DANMARK)

Vi behandler din ordre så hurtigt som muligt. Alle vores ordrer behandles på vores lager i Danmark indenfor 1-3 hverdage. Varer vil blive leveret på leveringsadressen, der angives ved bestillingen. Der leveres varer alle hverdage. Din vare vil blive leveret 1-3 hverdage efter bestillingen.

 

Levering i Danmark

GLS levering til privat adresse: 1-3 hverdage

GLS levering til Pakkeshop: 1-3 hverdage

GLS levering til Erhvervsadresse: 1-3 hverdage

 

Fragt priser Danmark

Alle ordrer fra DKK 600,- sendes fragtfrit i Danmark

Alle ordrer under DKK 600,- pålægges DKK 39,- for fragt i Danmark

Bemærk, at der i særligt travle perioder kan opstå pladsmangel i enkelte Pakkeshops og at pakker derfor kan blive leveret til en anden, end den ønskede Pakkeshop.

GLS privatadresse

Der skal kvitteres for pakken ved modtagelsen. Det behøver nødvendigvis ikke være dig der kvitterer. Personer på leveringsadressen (fx et familiemedlem, en ven, receptionist etc.) kan således også kvittere for modtagelsen med bindende virkning for dig. Er der ingen til stede på leveringsadressen, når pakkebuddet kommer, lægges en advisering om, at pakken kan afhentes den efterfølgende dag på nærmeste udleveringssted. Forsendelsen vil typisk blive opbevaret i maks. 14 dage før pakken returneres til os, som ikke-leveret. Såfremt din pakke kan leveres i din postkasse, må pakkebuddet aflevere i denne, uden at indhente underskrift.  

GLS Pakkeshop

Er leveringen valgt til pakkeshop, modtager du en besked pr. mail/sms, når din forsendelse er leveret til valgte pakkeshop. Forsendelsen udleveres mod fremvisning af gyldig legitimation indenfor den valgte pakkeshops åbningstider. Forsendelsen vil blive opbevaret i ca. 10 dage før pakken returneres til os, som ikke-leveret. Husk at du via tilsendte på e-mail T&T kan følge forsendelsens forløb.  

GLS firmaadresse

Er leveringen valgt til din firmaadresse/arbejdsplads finder levering sted i tidsrummet mellem kl 8-16 på alle hverdage. Firmaadresse dækker også over levering til en offentlig arbejdsplads, institution, skole mv. Er der ingen til stede på leveringsadressen, vil GLS efterlade en advisering med pakkenummer og kontaktoplysninger til GLS, så du kan aftale et nyt afleveringstidspunkt. Husk at du via tilsendte på e-mail T&T kan følge forsendelsens forløb.  

 

Separate leveringer

Består din bestilling af flere varer, forbeholder vi os retten til at foretage separate leveringer. Separate leveringer kan være nødvendige, hvis visse varer er forsinkede eller ikke er på lager på bestillingstidspunktet eller såfremt de pågældende varer lagerføres på og afsendes fra forskellige adresser. Du vil forud for købet blive informeret om, at din bestilling er undergivet separate leveringer. Du vil ikke blive opkrævet ekstra leveringsomkostninger ved separate leveringer.

Bemærk venligst, at du bærer risikoen for varen efter leveringen. Ser emballagen ud til at være skadet, bør du afvise at modtage varen. Ønsker du at klage over eventuelle fejl og mangler skal du informere os om det, læs mere under "Reklamationer"  

 

Følg din bestilling

Husk at du via tilsendte Track ’n’ Trace nummer på e-mail/SMS kan følge forsendelsens forløb.

4 A.LEVERING & FRAGT (UDLAND)

Vi behandler din ordre så hurtigt som muligt. Alle vores ordrer behandles på vores lager i Danmark indenfor 1-3 hverdage. Varer vil blive leveret på leveringsadressen, der angives ved bestillingen. Der leveres varer alle hverdage. Din vare vil blive leveret 2-7 hverdage efter bestillingen. Vi leverer i følgende udvalgte lande indenfor EU.

 

Tyskland

GLS levering til privat adresse: 2-4 hverdage

Alle ordrer fra EUR 125 sendes fragtfrit i Tyskland

Alle ordrer under EUR 80 pålægges EUR 10 for fragt

 

Belgien / Finland / Frankrig / Holland / Italien / Luxemborg / Polen / Sverige / Østrig

GLS levering til privat adresse: 2-5 hverdage

Alle ordrer fra EUR 125 sendes fragtfrit.

Alle ordrer under EUR 80 pålægges EUR 12 for fragt

 

Estland / Irland / Letland / Litauen / Portugal / Slovenien / Spanien / Tjekkiet

GLS levering til privat adresse: 3-7 hverdage

Alle ordrer fra EUR 125 sendes fragtfrit.

Alle ordrer under EUR 80 pålægges EUR 15 for fragt

 

5. FORTRYDELSESRET

Køb på www.bungalow.dk kan fortrydes og returneres inden for 30 dage fra modtagelse af varen. For at udøve fortrydelsesretten skal du meddele os din beslutning i en e-mail. Du skal benytte vedlagte returformular. Fortrydelsesfristen er overholdt, hvis du sender din meddelelse om udøvelse af fortrydelsesretten samt returnerer varen(e), inden fortrydelsesfristen er udløbet. Du kan ikke fortryde ved at nægte at modtage varen eller ved at undlade at hente den.

Vi modtager ikke returvarer sendt pr. efterkrav eller uden omdeling. Vi modtager kun returvarer, der er købt på www.bungalow.dk. Varer, købt i vores fysiske butik, skal returneres i vores fysiske butik. Du er ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering, og du er ansvarlig for at pakken kommer frem til vores lager.

Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med returnering af varen til os. Vi anbefaler, at du gemmer postkvitteringen som bevis for, at du har afleveret pakken til posten/transportøren.

Ønsker du at sende varen retur til os, skal du udfylde den vedlagte returseddel og sende varen ubrugt og i original emballage til:

System Transport A/S
Att: Bungalow Onlineshop
Port 56-58
Kumlehusvej 1
DK-4000 Roskilde
Denmark

 

Refundering

Vi refunderer betaling for varen modtaget fra dig, uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 30 dage fra den dato, hvor vi har modtaget din returvare på vores lager. Vi gennemfører tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion. Vi refunderer den fulde pris for den vare, du returnerer, men ikke for fragtomkostninger betalt i forbindelse med køb.

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varernes værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varernes art, egenskaber og den måde, de fungerer på. Hvis du har taget varen i brug ud over, hvad der er nødvendigt for at konstatere varens art, egenskaber og den måde den fungerer på, forbeholder vi os retten, efter en konkret vurdering i hvert tilfælde, at reducere tilbagebetalingen eller lade tilbagebetalingen helt bortfalde.  

 

6. REKLAMATION

Hvis din vare lider af en mangel, er defekt eller vi har leveret forkerte varer, bedes du kontakte vores Kundeservice. Kan du allerede konstatere manglen mv. på tidspunktet, hvor transportøren ønsker at foretage levering, bør du nægte at modtage varen. I tilfælde af en mangelfuld vare eller forkert vare, kan du vælge mellem følgende muligheder:

• Returnere varen og få refunderet købsprisen og alle leveringsomkostninger, når vores Kundeservice har behandlet returvarerne, eller

• Beholde varen og anmode om en forholdsmæssig reduktion af købsprisen

Når du kontakter Kundeservice skal du oplyse ordrenummer og eventuelt varenummer. Vi beder dig så detaljeret som muligt beskrive, hvad der er galt med varen og vedhæfte billede af varen, der så vidt det er muligt viser defekten.

Du er ikke ansvarlig for omkostninger forbundet med returneringen af mangelfulde varer eller forkerte varer. Når vi har modtaget varen og såfremt reklamationen er berettiget, tilbagebetaler vi købsprisen, inkl. de oprindelige leveringsomkostninger samt dine rimelige fragtomkostninger i forbindelse med returnering af varen. Ønsker du, at vi leverer en tilsvarende vare til dig, og er vi i stand hertil, refunderer vi ikke dine oprindelige leveringsomkostninger.  

 

7. ANDRE FORHOLD

Force Majeure

Vi er ikke ansvarlige for forsinkelser eller manglende overholdelse af vores forpligtelser i henhold til Betingelserne, hvis forsinkelsen eller den manglende opfyldelse skyldes begivenheder, som ligger uden for vores rimelige kontrol.    

 

Personoplysninger

Vi behandler dine personoplysninger fortroligt. Læs venligst vores Persondatapolitik, som fortæller om hvordan vi bruger de personoplysninger, som du giver os i forbindelse med bestillingsproceduren og din brug af www.bungalow.dk i øvrigt.  

 

Klageadgang

Såfremt du skulle have nogle spørgsmål til eller er utilfreds med varen du har købt, kan du kontakte Bungalow direkte på shop@bungalow.dk, hvor vi vil forsøge at afhjælpe problemet.

Hvis du er utilfreds med varen, du har købt og ikke kan blive enig med vores Kundeservice om en fornuftig løsning på tvisten, har du adgang til at klage til Forbrugerklagenævnet (www.forbrug.dk).

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her: ec.europa.eu/odr   

Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse shop@bungalow.dk 

 

Lov & værneting

Enhver aftale indgået mellem os under anvendelse af disse Betingelser er underlagt dansk ret. Enhver tvist som måtte opstå i forbindelse med vores aftale, herunder aftalens eksistens eller gyldighed, skal indbringes for en kompetent domstol i Danmark.